Raport mailingowy

Eyetracking w e-mail marketingu

Skuteczność e-mail marketingu można mierzyć za pomocą wielu metod, na przykład analizy klikalności czy otwieralności. Jako badacze User Experience spojrzeliśmy na to zagadnienie z innej strony. Wykorzystaliśmy technologię eyetracking by sprawdzić co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter.

Administrada - badanie serwisów polskich urzędów

Administrada 2014

Dobry serwis internetowy urzędu to przede wszystkim platforma ułatwiająca obywatelom rozwiązanie ich problemów. Wychodząc z takiego założenia postanowiliśmy przebadać strony jednostek administracji publicznej. Tak powstała Administrada – kompleksowe i niezależne badanie, którego celem
jest nagrodzenie najbardziej przyjaznych dla obywateli serwisów.

Jeśli pobieranie nie rozpoczęło się automatycznie, użyj tego linku:
Pobierz na dysk

Serwis uzytecznoscpubliczna.pl

Użyteczność Publiczna

Zwracamy uwagę na rozwój obecności w Internecie instytucji publicznych, organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorstw.Zapraszamy na nasz blog poświęcony optymalizacji tych serwisów.

Raport - Użyteczność i perswazja w e-commerce

Użyteczność i perswazja
w e-commerce

Odpowiednio zaprojektowany serwis e-commerce to jeden z kluczowych czynników wpływających na decyzje zakupowe jego klientów. Dzięki wykorzystaniu dwóchtechnik badawczych otrzymaliśmy ogólny obraz dokonywania przez użytkowników zakupu w Internecie oraz szczegółowe
dane dotyczące postrzegania kluczowychelementów sklepu internetowego. Zapraszamy do lektury raportu z badania eyetracking i testu użyteczności polskich serwisów e-commerce przeprowadzonego w maju 2011 roku.Zawarte w nim wnioski pomogą w zaprojektowaniu skutecznego i użytecznego sklepu internetowego.

Rzut oka na jeden procent - raport z marca 2010

Badanie eyetracking stron organizacji pożytku publicznego

Dla wielu podatników głównym źródłem informacji i narzędziem przy wyborze organizacji, której przekażą swój podatek będzie Internet –będą w nim szukać organizacji, a na jej stronie numeru KRS, niezbędnego do przekazania podatku. W kolejnym z serii raportów z marca 2010 roku, EDISONDA przyjrzała się serwisom fundacji i stowarzyszeń. Przyjrzała się oczami użytkowników, za pomocą eyetrackingu.

Serwisy internetowe komunikacji miejskiej - raport z grudnia 2009

EDISONDA na przystanku autobusowym w Internecie

Z serwisów komunikacji miejskiej korzystają co dzień miliony użytkowników. Mieszkańcy miasta chcą się dowiedzieć,o której odjeżdża najbliższy autobus albo czy remont się już skończył i trasa została zmieniona.Z kolei gorzej znający miasto mogą być zainteresowani najszybszym połączeniem pomiędzy dwoma odległymi dzielnicami.Nasi specjaliści wzięli w grudniu 2009 roku na warsztat serwisy internetowe komunikacji miejskiej. Zbadaliśmy 10 z nich, a wyniki zebraliśmy w raporcie.Z przeprowadzonego przez nas audytu wynika, że najłatwiej znaleźć właściwy tramwaj na Śląsku.

Użyteczność serwisów miejskich - raport z sierpnia 2009

Miasta pod lupą EDISONDY

Z zainteresowaniem przyglądamy się rozwojowi elektronicznego dostępu do administracji publicznej.Internet odgrywa coraz większa rolę w kontaktach z urzędami. Nieśmiało rozważa się elektroniczne głosowanie w wyborach, a część podatników skorzystała już z możliwości rozliczenia podatków internetowo. Duże znaczenie w komunikacji elektronicznej z obywatelami odgrywają serwisy miejskie i urzędowe. Nasz zespół zbadał w sierpniu 2009 roku,jak łatwo obywatele mogą komunikować się z małopolskimi urzędami.

Zobacz słownik pojęć UCD

Słownik pojęć

Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych terminów i definicji, które towarzyszą naszej dziedzinie. Jeśli chcesz się dowiedzieć jaka jestróżnica pomiędzy makietą a projektem graficznym, co dają badania eyetracking i dlaczego warto stosować zasady user centered design w projektach -
odwiedź słownik.