Service Design

Dzięki Service Design projektujemy produkty i usługi cyfrowe zgodne z potrzebami użytkowników. To daje nam pewność, że będą one miały szansę na powodzenie rynkowe i sprzedaż. Działamy w modelu Double Diamond.

  • Jak wygląda proces Service Design?

    Pracujemy w pięcioetapowym cyklu projektowym: rozpoznajemy potrzeby użytkowników i firmy, definiujemy problem do rozwiązania, określamy zakres prac, generujemy pomysły rozwiązań, tworzymy dla nich prototypy i testujemy je z użytkownikami.

  • Co dalej?

    Poszczególne etapy spisujemy na canvasach – wirtualnych lub materialnych. Wizualizujemy rozwiązania i oznaczamy, które pomysły się sprawdzają, a które nie. Podejmujemy decyzję co prototypować i testować w kolejnym sprincie projektowym.

Co zyskasz dzięki Service Design?

Service Design EDISONDA

Taka metodologia pozwala znacząco obniżyć koszty wdrożenia. Warto działać w ten sposób od samego początku, aby każda decyzja projektowa była umocowana konkretnym testem i po prostu opłacalna. Potrzebujesz szybkich efektów? Sprawdź co możemy wspólnie zrobić w 2 tygodnie, w ramach Discovery Sprint.

Potrzebujesz pomocy w projektowaniu usług cyfrowych? Porozmawiajmy!

    Czy chcesz otrzymywać najnowsze informacje związane z tematyką business and innovation desing, a także informacje o działaniach Edisondy, naszych projektach i ofercie?

    Wybierz kanał, w którym możemy się z Tobą skontaktować (zgoda jest dobrowolna):

    Dane podane w formularzu zostaną wykorzystane wyłącznie w celu kontaktu zwrotnego z Tobą lub jeżeli wyraziłeś zgodę również w celu wysyłania informacji handlowych. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.

    Michał Madura
    Senior Business Design Consultant


    +48505016712  +48505016712