Jak wdrożyć AI do firmy w 9 krokach – zmiana może być korzystna
Nawet jeśli sztuczna inteligencja nie zbawi nas od wszelkich bolączek prowadzenia biznesu, przy umiejętnym wprowadzaniu jej do firmy możemy uzyskać […]
Testy użyteczności realizujemy po to, aby określić czy serwis lub aplikacja są naprawdę użyteczne. Tego typu badania UX będą przydatne przy projektowaniu nowych rozwiązań lub funkcjonalności oraz przy redesignie.
Opisujemy każdy zidentyfikowany problem i rekomendujemy zmiany, jakie powinny zostać wprowadzone. Wyniki badania i sugestie projektowe przedstawiamy w raporcie, który może później posłużyć jako wskazówka dla projektantów i osób odpowiedzialnych za biznes.
Testy użyteczności niejednokrotnie uzupełniamy o elementy wywiadu pogłębionego (IDI) lub eyetracking, czyli rejestrację ścieżki wzroku użytkownika.
Krzysztof Jurkowski
Senior Business Design Consultant
+48 664 929 584
+48 664 929 584
krzysztof.jurkowski@edisonda.pl