Jak wdrożyć AI do firmy w 9 krokach – zmiana może być korzystna
Nawet jeśli sztuczna inteligencja nie zbawi nas od wszelkich bolączek prowadzenia biznesu, przy umiejętnym wprowadzaniu jej do firmy możemy uzyskać […]
Prowadząc badania etnograficzne wychodzimy w teren, aby zaobserwować kontekst i naturalne warunki, w jakich użytkownicy korzystają z produktów i usług.
Etnografię wykorzystujemy często w firmach, które pracują nad nowymi narzędziami dla pracowników – intranetami, systemami obsługi klienta, produkcji czy logistyki.
W takim wypadku badamy po to, aby sprawdzić, jak pracownicy radzą sobie bez systemu lub z dotychczasowym rozwiązaniem. Obserwujemy, które aspekty są dla nich problematyczne, co doceniają lub czego im brakuje. Wnioski przekazujemy projektantom, którzy przekładają je na odpowiednie funkcjonalności.
Krzysztof Jurkowski
Senior Business Design Consultant
+48 664 929 584
+48 664 929 584
krzysztof.jurkowski@edisonda.pl