Skuteczność e-mail marketingu można mierzyć za pomocą wielu metod, na przykład analizy klikalności czy otwieralności. Jako badacze User Experience spojrzeliśmy na to zagadnienie z innej perspektywy. Wykorzystaliśmy technologię eyetracking by sprawdzić co dokładnie użytkownicy widzą, kiedy otwierają newsletter.

Z dotychczas opublikowanych raportów dowiesz się w jaki sposób podnieść użyteczność i efektywność kampanii e-mail marketingowych. Z kolei trzecia edycja badania poświęcona jest mailom wyświetlanym na urządzeniach mobilnych, a raport z niej został opublikowany pod koniec lipca 2015 roku.

EYETRACKING IN E-MAIL MARKETING 2015

MOBILE EYETRACKING IN E-MAIL MARKETING (2015)

Wspólnie z Benchmark e-mail oraz SensoMotoric Instruments przygotowaliśmy 3. edycję badania, tym razem sprawdzając, co przykuwa uwagę odbiorców czytających maile na urządzeniach mobilnych. Raport dostępny jest w angielskiej wersji językowej, zapraszamy do lektury.

Jeśli pobieranie nie rozpoczęło się automatycznie, użyj tego linku:
Pobierz na dysk

Raport mailingowy

EYETRACKING W E-MAIL MARKETINGU (2013)

W lipcu 2013 r. opracowaliśmy raport na podstawie badań ponad 30 kreacji reklamowych newsletterów. Staraliśmy się znaleźć odpowiedź na pytanie, w jaki sposób konstruować mailing, aby skutecznie przykuwał uwagę odbiorców. Zapraszamy do zapoznania się z wnioskami.

Jeśli pobieranie nie rozpoczęło się automatycznie, użyj tego linku:
Pobierz na dysk

Jak przygotować mailing - raport z listopada 2010

EYETRACKING W E-MAIL MARKETINGU (2010)

Raport podsumowujący pierwszą edycję raportu, opublikowany w listopadzie 2010 roku. Zebraliśmy w nim wyniki badania eyetracking 34 wiadomości reklamowych. Zawiera on obserwacje, które pomogą przygotować kampanię e-mail marketingową.